• Belasting invulhulp Bekijk details

Overzicht invulhulpen per gemeente

• Vacature lid Raad van Toezicht Bekijk details

21 september 2022

Stichting Bibliotheek Salland zoekt een nieuw lid voor de Raad van Toezicht. In de Raad van Toezicht houd je het beleid en de gang van zaken in de Bibliotheek in de gaten. Je geeft gevraagd en ongevraagd advies, vergadert vijfmaal per jaar en houdt daarbij altijd het maatschappelijk belang van de Bibliotheek in het oog.

• Jaarverslag 2021 Bekijk details

19 september 2022

Hoeveel boeken werden er vorig jaar uitgeleend? Spoiler alert: het zijn er meer dan driehonderdduizend! En daar begint het nog maar, met al die interessante dingen die er te vertellen zijn over het werk van de Bibliotheek Salland in 2021. Lees ons jaarverslag!

• Zomerlezen 2022 Bekijk details

12 juni 2022

Heel veel Nederlanders geven aan dat ze graag willen lezen, alleen komt het er niet van. Gelukkig is er de zomer. Dan is er tijd. In de tuin, op het strand, aan het zwembad en – als het meezit – in de vliegtuigstoel.

• Vacature Taalpuntcoördinator-docent Bekijk details

30 mei 2022

Ga jij de laaggeletterdheid in onze regio aanpakken? De Bibliotheek Salland is op zoek naar een Taalpuntcoördinator/-docent voor 14 uur per week.

• Boekenverkoop Bekijk details

3 april 2022

Wie kan er ooit zeggen dat hij genoeg boeken heeft? Nou dan. Grijp nu je kans, want de verkoop van afgeschreven boeken is weer begonnen.