Word vrijwilliger

De Bibliotheek zoekt jou! Weleens gedacht aan vrijwilligerswerk bij de Bibliotheek?

Ja, ik word vrijwilliger!

Veelzijdig en flexibel

De Bibliotheek Salland heeft altijd plek voor mensen die willen helpen bij de dienstverlening. Als ondersteuner bij activiteiten, zoals cursussen of voorleesuurtjes. Of op vaste momenten in de week een handje helpen, als de nieuwe boeken binnenkomen. Bijspringen tijdens een drukke periode, of als er een specifieke klus geklaard moet worden.

Nog meer voorbeelden van vrijwilligerswerk? Het werk bij de bieb is enorm divers! Van het bezorgen van boeken bij niet-mobiele leden en het opruimen in de bibliotheek tot het helpen van mensen bij het vergroten van hun taalvaardigheid of informatieve (digitale) vaardigheden en helpen bij activiteiten.

Functieprofielen

Hieronder tref je verschillende functieprofielen aan die meer informatie bieden over de mogelijke werkzaamheden. Onder het handboek tref je documenten aan die je meer inzicht geven in wat we van een vrijwilliger verwachten en wat de bibliotheek je te bieden heeft.

Belangstelling?

Vul dan het aanmeldingsformulier in of stuur een mail naar vrijwilligers@bibliotheeksalland.nl. Wij nemen dan zo gauw mogelijk contact met je op.

Vragen? Stuur ons gerust een e-mail, of stel je vragen aan een bibliotheekmedewerker.

Aanmeldingsformulier invullen

Alle vrijwilligersfuncties