Jaarverslag 2021

Gepubliceerd op: 19 september 2022 13:06

Hoeveel boeken werden er vorig jaar uitgeleend? Spoiler alert: het zijn er meer dan driehonderdduizend! En daar begint het nog maar, met al die interessante dingen die er te vertellen zijn over het werk van de Bibliotheek Salland in 2021. Lees ons jaarverslag!

‘Bibliotheek Salland stimuleert, faciliteert en ondersteunt persoonlijke ontwikkeling van de inwoners van Olst-Wijhe, Raalte en Ommen. De bibliotheek is ook een ontmoetingsplaats waar mensen terecht kunnen om te ontspannen, te leren, zich te informeren en kennis, ervaring en interesses met elkaar te delen.’

Ondanks de coronabeperkingen hebben we ook in 2021 deze missie van dag tot dag in de praktijk gebracht. Met online en hybride dienstverlening, het nieuwe Informatiepunt Digitale Overheid en vooral heel veel flexibiliteit en begrip van publiek en medewerkers kijken we terug op een jaar vol ontwikkeling.

Veel leesplezier met het jaarverslag 2021!

Naar het jaarverslag