Opening Raalte

Gepubliceerd op: 5 juni 2024 09:00

Afgelopen vrijdag was het zover: de feestelijke opening van onze vernieuwde bibliotheek in Raalte. Onder het genot van een hapje, drankje en vele activiteiten, hebben we met inwoners, samenwerkingspartners en collega's stilgestaan bij dit mooie moment.

Huiskamer van de samenleving

Bibliotheek Salland is een bibliotheek voor, door en met de samenleving van onze gemeenten. En dat zie je nu ook echt terug in de inrichting van onze vestiging in Raalte. De identiteit van Raalte is zichtbaar en voelbaar.

We zijn trots op iedereen die zich zo ingezet heeft de afgelopen tijd om deze fijne 'huiskamer van de samenleving' vorm te geven!

Nieuwsgierig geworden? Kom vooral kijken! Probeer onze beweegvloer uit, sluit aan bij een digitale cursus, kom gedichten maken bij de poëziekring, maak kennis met de beginselen van programmeren, laat je voorlezen door onze vrijwilligers, kom lekker een gratis kopje koffie halen en klets mee in onze huiskamer. Oh ja, en als je er toch bent... neem gerust een boek voor thuis mee!

Fotografie: Lise Valent