Vakantielezen

Gepubliceerd op: 11 juli 2023 00:00

Hoi! Ga je mee op reis? Deze zomer is de Bibliotheek jouw reisleider. Met Vakantielezen beleef je samen een spannend avontuur!

Ga naar www.vakantie-lezen.nl en lees het verhaal van Meral en Jop in Avonturenland.

Hebje het verhaal gelezen? Volg de route op de schatkaart en bezoek ook de andere landen.

Zo ontdekken we samen:

• in welk land Meral en Jop een wedstrijd moeten doen
  • van welk dier ze een veer vinden
  • waar ze de magische inkt van de toverknol krijgen
  • ... en in welk land een bijzondere spiegel ligt!

Heb je alle landen bezocht? Beantwoord de prijsvraag op www.vakantie-lezen.nl en maak kans op een prijs! En kom je ook naar de bibliotheek om daar de speurtocht te doen?

Vakantielezen is een spannende ontdekkingsreis voor beginnende lezers. De Bibliotheek biedt dit zomerleesprogramma aan voor kinderen uit groep 3 en 4. Met Vakantielezen willen we samen het leesniveau van kinderen in de schoolvakantie op peil houden.